22 augusti 2007

It's the 30's all over again. Can you really dig it, baby?


Påven ställer upp för Europa, eller har han också blivit EU-anpassad?

Jag var naiv och trodde alla om gott men när jag läste Koranen drabbades jag av en depression. Hur kan detta vara möjligt, tror tusen miljoner människor på den bokens hemska hatbudskap. Den elakaste bok som någonsin skrivits.

Varje dag nya arabnyheter. Vart ska jag emigrera?
Ingen skrivbordslunch under ramadan

För övrigt är jag antinazist, antifascist och antirasist. Det är därför jag är emot islam.

Gustafsson i Säffle beskriver hvordan elve (11) svenske politimänd pröver på at fange en morder med hjälp af peberspray. En politimand blev dräbt! Er det ikke södt?

"De naiva dårhuspraktikerna i sagolandet Sverige," skriver Gustavsson. De naive dårekistepraktiker i eventyrslandet Sverige... Visst hade det varit okej med pepparsprej om vi levt i den bästa av världar, om Sverige hade haft en egen planet någonstans ute i rymden.

Men nu befinner vi oss bland sex och en halv miljard halvdårar och och om vi inte blir lite tuffare går det åt helvete med oss.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.