23 augusti 2007

Nu börjar jag bli arg, muhammedanerna trampar på min religion



En marockansk immigrant i den lilla italienska byn Valaperta de Casatenovo kunde inte tåla synen av en Jungfru Maria-figur, som stod i en nich mitt emot det hus han hade fått av kommunen. Hans tro förbjuder bilder av människor. Att den stackars mannen var enda morgon möttes av denna syn var en outhärdlig provokation mot hans religiösierade känslor. Naturligtvis fyllde han i går upp nichen med cement. Två äldre damer lyckades rädda statyn, men inte två små änglar vid hennes fötter. Madonna di Valaperta de Casatenevo har stått i nichen sedan 1850 och är en populär plats för att be på för katoliker.

Jag dör! Jag blir självmordsbombare! Jag har utfärdat en fatwa mot den där cementblandaren! (Naturligtvis blandade han inte cementen själv, han betalade med oljepengar från moskén direkt ur fickan.)

Tips Hodja och läs de roliga kommentarerna. Här en av dem:

Jamen, Hodja, har du ikke hørt om de mange Filipinske hus/sex slaver der importeres til de arbejdssky Herrefolk!!

Dette dekadente Herrefolk, skal da ikke krænkes til at tage manuelt arbejde… det da for racistisk forlangt, nej, du… spørg bare din sognepræst om næstekærligheden for polygami (kun for mænd, forstås) de er såsandelig i næstekærlighedens ret til at forlange asyl for Herrefolkets medbragte slaver (eller 3-4 slave hustru) og selvfølgelig skal de af Herrefolket også kunne medbringe 9 årige børneægtefæller, i næstekærlighedens navn….

Hvorfor har disse psykopat næstekærligheds sexforvirrede ikke plads til os KVINDER, gælder næstekærlighed kun MÆND ???

Comment by li

2 Kommentarer:

Every kinda Ppl in da haus! sa...

Vad fin blogg du har! Fin himmel och fina färger. Synd att det är så mycket konstiga texter som gör mig förvirrad. Jag förstår inte riktigt vart du vill komma. Jag kan inte riktigt bestämma om det är de fundamentala muslimerna eller de fundamentala knäppgökarna du sympatiserar med. Du kanske kan förklara för mig någon gång?

Knute sa...

Läste just något som fick mig att vackla i min counter-jihad:

"MUSLIMS TAKE OVER EUROPE? SORRY, THERE'S NO CHANCE

All the copy-cat predictions of a Muslim takeover of Europe not only ignore history and Europe's ineradicable viciousness, but do a serious disservice by exacerbating fear and hatred."

Men sen läste jag att Hizbollah har fått tillstånd att demonstrera i Bryssel den 11 september medan "vår" demonstration den dagen blev förbjuden:

"Demonstranterne havde kriminelle planer om at afholde et minuts stilhed for at mindes ofrene for Fredens Religion™ fra den 11. september 2001.

Det EUrabiske Kalifat’s hovedstad Bryssel? Eller? Nya folkmord? Vad ska man tro om framtiden? Det kan bli riktigt obehagligt i Europa. Ibland får jag lust att sluta blogga och bara gömma mig i skogen.

http://www.nypost.com/seven/11262006/postopinion/opedcolumnists/the_eurabia_myth_opedcolumnists_ralph_peters.htm?page=0

http://hodja.wordpress.com/2007/08/23/die-strassen-frei-den-braunen-batallionen/

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.