13 april 2015

Saturday Night Live har roligt med Hillary

 av Thomas Lifson

 Låt oss se hur länge detta varar. Jag slår vad om att NBC  kommer att få några telefonsamtal, för Hillary lider inte tyst när hon blir hånad.  Humorn var inte riktigt så skarp som den kunde ha varit, men jag tar allt jag kan få från NBC. Titta själv och säg vad du tycker.

Update:
Argus skriver att ni inte kan se denna video i Sverige men om ni går till länken för Thomas Lifson bör den vara tillgänglig där.
Här kommer en annan video som förhoppningsvis fungerar:




3 Kommentarer:

Argus sa...

"This contrnt is not available in your location."

Berit sa...

Argus, betyder det att trots att jag lagt ut det som "embed" kan ni inte se det?

Ann-Marie sa...

Jag ser den.....

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.