03 augusti 2015

Det är inte ett skrivfel


The Hill, som påstå sig vara en opartisk politisk nyhetssajt, har publicerat sin lista över vilka de tycker är de 50 vackraste personerna detta år.  Det är oklart vad man går efter, om det har skett genom nominering och omröstning, men det kan ju kvitta.   De flesta på listan verkar ha politisk anknytning och bland de jag orkade titta på var det ingen jag kände igen utom # 9 förstås: Michelle Obama.
Till och med fru Obama borde se att det bara är fjäsk.

1 Kommentarer:

Anonym sa...

Ja i mina ögon är hon inte precis vacker. Jag har aldrig varit så intresserad av henne att jag tagit reda på om hon räknas som svart. eller blandad. Hennes make är ju inte svart utan svart-vit.
Riktigt etniska negrer (får man skriva så) se ju inte ut varken om hon eller maken.

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.