30 september 2015

En transgender, lesbisk pedofil Oscar

Oscarsnomineringen är nära förestående och denna gång gör Hollywoods sociala ingenjörer det extra tydligt vad vi ska vara intresserade av:

     En av de ledande kandidaterna är "Spotlight" ; Tom McCarthys spännande berättelse om hur Boston Globes reportrar avslöjade 90 pedofil-präster. ...

"Carol" är en kärlekshistoria om två lesbiska kvinnor New York,1952 ...
 
Lily Tomlin är stjärnan i “Grandma”, en lesbisk pot-rökande hippie-mormor,  som försöker hjälpa sitt barnbarn att skrapa ihop tillräckligt med pengar för en abort. ...

     I mångkulturens namn får vi inte glömma transingarna;  Eddie Redmayne spelar en man som blir en kvinna i "The Danish Girl."

Drivkraften i Hollywood (bortsett från pengar) är homofil-agendan (tätt följt av pro-abort, anti-bibel, anti-vit). De är helt beroende av kontanter och förmåner i det samhälle vi lever i, men de gör allt som står i deras makt för att förstöra det.

2 Kommentarer:

elina sa...

Såg igår förra vinnaren "Birdman". Lysande, när man tror att filmen kan inte växa mer slår den en med häpnad, nästan andnöd.
Inget att vänta i år alltså.

Ann-Marie sa...

Tänk att en liten minoritet har fått ta så stor plats numera. TV är fullt av det, samma med filmer och tidningar. Jag är rent ut sagt less på det hela! Jag bryr mig inte om vad folk gör mellan lakanen och med vem, så länge det är vuxna människor och med på det hela..... Men jag vill INTE se det på TV eller läsa om det! Jag sk!ter fullständigt ett långt stycke i hela bunten! Att se två män eller två kvinnor kyssa varandra ger mig gröna utslag och får mig att vilja vomera. Sorry.....

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.