01 mars 2016

Jesse Ventura: Om Hillary vinner nomineringen ställer jag upp som kandidat


Ventura kallade sig “oberoende” och valdes till guvernör i Minnesota 1998 efter att ha varit en Navy SEAL och show-brottare. Ventura sade att hans kampanj var så framgångsrik att det verkligen visar  att en utomstående kan väljas och att Trump och Sanders “knycker hans stil.”
 Han slår vad om att  han kan vinna igen om Sanders förlorar och valet står mellan Hillary Clinton och Trump.
“Jag är en oberoende och jag föraktar båda partierna. Jag älskar det Trumps gör mot Republicans . Han har skakat om dem fullständigt.
Jag stöder revolutionen som pågår här. Det finns tre saker som jag håller med Bernie om.  
Nummer ett är hans kampanj för finansieringsreform, #2 är “Kriget” och #3 är att avsluta kriget mot droger.”
Venturas främsta problem vad gäller Trump är hans militanta natur, där han hävdar att han kommer att "bomba skiten ur ISIS" vilket kommer att få USA att fastna ännu mer i fler gungflyn.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.