30 april 2016

Lördagsgodis

3 Kommentarer:

Evot sa...

Bilden är lite otydlig, men det ser ut som Hillary i handbojor.

Anonym sa...

Obama tillsatte inte för inte Loretta Lynch som justitieminister och den förfärliga Boehner godkännde.
Ingen vågar, inte ens James Comey!!!!!
Drar man igång en process mot Mrs. Bill Clinton ryker Obamas redan usla, ännu inte offentliga eftermäle,

Anonym sa...

Svensk Webbtelevision har program om invandringen nu. Intellektuellt och lite lågmält. "Lördagsmorgon" avsnitt 3 (tid 42:13) är ett samtal mellan Jan Sjunnesson, Jan Tullberg och Gunnar Sandelin.
https://youtu.be/wyuuODzB1c0
- Själv förmodar jag att "vi svenskar" får våra åsikter från TV. Kväll efter kväll sjunker vi ner i soffan halv åtta och får veta hur världen är. (Fast inte jag...)
- Jag kollar upp DN dagligen (nästan), på biblioteket, för att se var "opinionen" är nu. Tittar på rubriker och så. Men läsa - särskilt då ledare och debatt - nix! Jag litar inte på dem.
- Det var Irak-kriget 2003 [jodå: det började 1990 när Saddam invaderade Kuwait] som fick mig att säga upp bekantskapen med DN. Mycket av det man skrev stämde inte med verkligheten, menade jag. [Jovisst: Papa Wojtyla, JP2, vände sig helt mot kriget - och ser man på relationen med islam på sikt hade han väl på sitt sätt rätt... Men om USA hade gjort ingenting - vad hade hänt? -- Vet du vad "9/11" var i USA? 2001. Vet man det på DN?]
- Och idag tycker jag våra politiker är... Nej, tyst nu! Tänk, en gång hade vi Göran Persson... (Och Anders Borg var inte dum heller...) Men nu... Ack!
/ SD

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.