30 augusti 2016

Vad är det värsta som kan hända

En skribent för Huffington Post spelade in denna YouTube video i söndags kväll för att uppmärksamma oss på att två av hans artiklar har utan förvarning bara försvunnit.  "De är nu helt borta från Internet ", säger David Seaman.
"Och båda dessa artiklar nämnde Hillarys hälsa", sade han och tillade att han postat en video som visar att Clintons hälsa är "ganska dålig".



Journalisten inser också att bli censurerad av Huffington Post kanske inte är det värsta som kan hända:
"Jag har ärligt talat aldrig sett något liknande.  Detta händer i USA, 2016. Det är uppriktigt sagt skrämmande.  Jag är lite rädd.  Jag gör den här videon också för att säga att jag inte är självmordsbenägen just nu, jag är inte en särskilt klumpig människa, jag äger ingen bil just nu.  
Så om jag halkar i duschen under de kommande dagarna eller något annat dumt, måste ni se till sannolikheten och statistik eftersom jag inte är en klumpig person och jag är inte heller en deprimerad person just nu. Jag är en person som är vettskrämd "



0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.