02 september 2016

György Schwartz


Med egna ord säger György Schwartz (den nazistiske medarbetaren som nu kallar sig George Soros):
Citat
Att förstöra Amerika kommer att vara höjdpunkten av mitt livsverk."

Detta är den sjuka ambition som får detta 86-åriga monster att kliva ur sängen varje morgon.

Det är inte av en slump eller genom en olyckshändelse som han var den störste ekonomiska supportern av Barry Soetoro (som vi känner under hans påhittade alias Barack Hussein Obama), och för närvarande är Soros den främste finansiella anhängaren av Hillary Clinton. Det är avsiktligt och med överlagt ont uppsåt.
- Dessa två är hans utvalda "verktyg" för att uppnå sitt uttalade mål, och båda spelar gärna rollen av “Välj-mig som Dr Evil."

Ingen av dem är vår vän, de är fiender till Amerika och hela mänskligheten.

Läs också Vår Stund i Sverige





6 Kommentarer:

Knute sa...

Det är knappt man kan kalla Soros för ungrare, snarare landsförrädare. Hans pengar och propaganda har öppnat för den muslimska invasion genom Europa som tvingar Ungern att till enorma kostnader bygga två rader med staket längs gränsen. Sverige och andra länder borde hjälpa till, Ungern försvarar faktiskt EU:s yttre gräns.
Jude kan man knappast heller kalla honom eftersom han som 15-årig samarbetade med de ockuperande tyskarna och hjälpte dem att sälja möbler som tillhört judar som skulle transporteras till utrotningslägren.

Argus sa...

Det är sällan som man ser sådan ohöljd ondska. Den enda gången jag sett pur ondska som överträffar detta är Reinfeldts tal i Almedalen då han angriper SD, ni såg kanske ett utdrag i Agenda förra veckan under korsförhöret av AKB. Som ateist av födsel och ohejdad vana börjar jag öppna så smått att Bibelns berättelser om helvetet och dess härskare kanske är sanna. Ondskan och girigheten är iallafall av bibliska mått.

Jag brukar skämta med vänner och bekanta att våra politikers kroppar tagits över av utomjordingar. De brukar protestera att det är långsökt och ytterst osannolikt. Det håller jag med om men om de kan hitta någon annan hypotes som lika väl knyter samman punkterna är jag beredd att anamma den istället.

Anonym sa...

Ungrarna gjorde uppror mot Sovjet-ockupanterna 23 okt - 4 nov 1956. Ni yngre vet kanske inte så mycket? Men läs på Wiki:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Ungernrevolten
https://en.wikipedia.org/wiki/Hungarian_Revolution_of_1956
- Nästa uppror kom 1968 med Prag-våren:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Pragv%C3%A5ren
/ SD

Berit sa...

Argus, jag tror inte att vi behöver skylla på utomjordingar. :0)
Människan har sedan begynnelsen (Adam och Eva) sökt kunskap och makt alldeles på egen hand för att kunna erövra, kontrollera och manipulera.
I grund och botten är hela mänskligheten under manipulation och kontroll av personer som har skaffat sig maktpositioner och kontroll inom de system som skapats just för detta ändamål. Vi har alla någon form av frihet och självständighet så länge vi lyder de som har maktpositioner och kontroll över oss.
Vem ska styra den här planeten? Finns det någon person som har intelligens, kunskap, visdom och förståelse för att råda över alla människors på denna planet? Om så är fallet, vem? jag?

En regerings funktion borde vara att tillhandahålla nationellt försvar, ett domstolssystem för tvistemål, ett straffrättsligt system för våldshandlingar och bedrägeri, och inte mycket mer än det.

Errbe sa...

Under flera besök i Ungern för många år sedan lärde jag mig att de har egen konkret erfarenhet av att leva under islam. Delar av Ungern erövrades av det Ottomanska Imperiet och minnet därav är fortfarande levande på många håll.

Jag har inte fräschat upp mina historiekunskaper, så jag kan ge detaljer om årtal och sådant.

Knute sa...

Ungerns öde under världskrigen var tragiskt. De var emot nazismen men tvingades in i andra världskriget i hopp om att få tillbaka några av de områden de förlorat i det första. Ungern hade förlorat 72 % av landytan och 62 % av befolkningen! Många områden med ungersk befolkningsmajoritet kom att hamna utanför Ungern.

Det är farligt att bo i Europas mitt när krigiska erövrare passerar, turkar, österrikare, rumäner, tyskar, ryssar och nu senast muslimer från Asien och Afrika. Men just nu är Ungern en idyll, ett av Europas mest välskötta länder. Inte konstigt att de behöver ett stängsel för att stänga ute inkräktare.

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.