16 oktober 2016

Ett nytt schackdrag


Donald Trump har föreslagit att både han och Hillary bör drogtestas innan nästa debatt.
Han säger att det är för att han inte kan förstå vad som händer med Hillary. Det skulle vara intressant, och kunde också ge en förklaring till hans “sniffande”, som vissa har antytt skulle bero på kokainmissbruk.

Detta är dock första gången som en presidentkandidat har direkt föreslagit att den andra var under påverkan av droger under en debatt.

Trump har upprepade gånger sagt att Hillary "var upp-pumpad“ och han jämför sig själv och Clinton med idrottare.
"Idrottare, måste göra drogtester.  Jag anser att vi bör testas före debatten.
Varför gör vi inte det? Vi borde genomgå ett drogtest eftersom jag inte vet vad som händer med henne, men i början av hennes sista debatt var hon upp-pumpad och i slutet var hon som, "Åh, ta ner mig”, sade Trump och imiterade Hillary.
Hon kunde knappt gå till sin bil. Så jag anser att vi bör ta ett drogtest.  Hur som helst, jag är villig att göra det."

Jag tvivlar starkt på att det kommer att hända men det är ett smart drag av Trump för att få rubriker och styra intresset tillbaka på Hillarys hälsotillstånd.
Det har antytts av många att hon har en allvarlig sjukdom och att man försöker dölja det med medicin och påpassliga medarbetare.

Doktor Ted Noel har gett en djupgående analys av Hillary Clintons hälsa, samlat från 36 års erfarenhet,  och han drar slutsatsen att Clinton lider av Parkinsons sjukdom.

Video här och här.

0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.