01 mars 2017

Pelosi gillar arbetslöshet bättre

Medan president Donald Trump uttryckte sin uppskattning av de företag inom den privata sektorn som skapat arbetstillfällen sedan han valdes, ställde sig många upp och applåderade…Men inte Nancy Pelosi.

Under sitt tal till kongressen, levererade Trump en lista över företag som har aviserat investeringar och arbetstillfällen under de senaste veckorna.

"Efter att jag valts har Ford, Fiat Chrysler, General Motors, Spring, Softbank , Lockheed , Intel, Walmart och många andra meddelat att de kommer att investera miljarder och åter miljarder dollar i USA och skapa tiotusentals nya amerikanska jobb, "sade Trump.

Nancy Pelosi förblev sittande och såg sur ut. Se här:

1 Kommentarer:

Argus sa...

Donald J Trump vet verkligen hur han ska "rub it in" och kärringen Pelosi har ingen koll på hur man håller god min i elakt spel. :-)

Jag har tittat på talet och om jag uppfattat det rätt måste demokraterna suttit till vänster (rätt naturligt) och republikanerna till höger. Jag utgår från det då den högra sidan, tillsammans med de flesta åhörarna, mest stod upp hela tiden och applåderade medan den vänstra siden undantagsvis gjorde det.

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.