20 augusti 2017

Rasistiska pengar


Tack Ann-Marie, vi skickar dem till dig

3 Kommentarer:

Argus sa...

Den här är bra att jag var tvungen att återuppliva historiekunskaper från förr: http://www.breitbart.com/video/2017/08/19/jesse-watters-maybe-the-left-wants-to-tear-down-these-statues-so-we-forget-dems-enslaved-black-people/

Mycket riktigt visade sig att Abraham Lincoln var den förste republikanske presidenten.

Unknown sa...

Kære Ann-Marie, Du leverer en morsom kommentar til alle barbarer, som ønsker at ødelægge kulturminder.

Ann-Marie sa...

Tack! Fast jag kan inte ta åt mig äran, jag bara delar med mig när roliga saker kommer i min väg.
Vi behöver alla ett gott skratt då och då i dessa underliga tider!

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.