20 juli 2007

Ciao bella!



Förr i tiden när jag uttryckte de politiskt korrekta åsikterna, jamsade alla med. Det var bara läpparnas bekännelse från dem, ingen moralisk ryggrad alls.

You say so, but I don't agree

Det är väl känt att den våldsamma muhammedanska religionen infiltrerar polis och militär. I Frankrike törs inte myndigheterna sätta in militär mot den ständigt pågående intifadan, eftersom minst 20 procent av officerarna är muhammedaner. I Holland sköt en kvinnlig muhammedansk polis ihjäl en man som försökte försvara en kvinna mot en ungdomsgäng av marockansk härkomst. I det fredliga buddhistiska Thailand har en muhammedansk general tagit makten,

Nä vet du vad Helen Latifi, överge din muhammedanska religion, han där Muhammed var ändå inget att ha, en psykopat, ikke?

Ärligt talat, är det inte rätt kul att man säger det mångkriminella Sverige i stället för det multikulturella Sverige? Tillåt oss att ha lite kul. Jag skulle vilja ha kontakt med folk som inte är dumma i huvet. Skriv till mig!

3 Kommentarer:

Knute sa...

Det var synd att du inte uppskattade vår blog för "inbördes beundran", Anna, så jag gör väl som vänsterfascisterna Jinge och kompani, låter bli att publicera din kommentar. Och din anmärkning på mitt språk tar jag inte emot, jag är norrman men behärskar svenska bättre än de flesta svenskar.

Knute sa...

Jag säger bara: Kaikki on hyvin!

Varjager sa...

Jag gillar din Blogg knute. Keep it up!

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.