05 juni 2008

Tillkännagivande


Knute har dataproblem. Jag har dataproblem. Berit kan bara data sporadiskt.

Med andra ord: uppdateringarna blir oregelbundna. Skriver dessa rader hemma hos min dotter.

Har idag inhandlat tre svenskar flaggor, två till mina barnbarn, en till mig själv, sådana där små som viftar med, och servetter med svenska flaggan på.

Har ingen flaggstång ännu.

Om Gud vill ("Insallah") så får jag ny burk i helgen.

Från onsdag och till veckan därpå befinner jag mig utomlands. Men enligt Knute kommer Bredbandsbolaget på tisdag, så det kanske ordnar sig.

1 Kommentarer:

Anonym sa...

"Om Gud vill ("Insallah") så får jag ny burk i helgen."

Om Allah vill, betyder det. Bara intressant att veta. Ilah betyder gud på arabiska.

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.