11 mars 2016

Asylkaos: Östersund som skräckexempel i ett land som styrs av dårar

Söndag den 21 februari misshandlades en kvinna på Prästgatan.
Fredag den 26 februari misshandlades en kvinna på Artillerigatan.
Lördag den 27 februari ofredades en kvinna på Kyrkgatan.
Onsdag den 2 mars ofredades en kvinna på Kyrkgatan.
Lördag den 5 mars hotades en kvinna på Skolgatan.
Söndag den 6 mars utsattes en kvinna för våldtäktsförsök på Prästgatan.
Söndag den 6 mars misshandlades en kvinna vid hörnet Prästgatan och Hamngatan.

Asylkaos, Daily Mail




"På den tiden jag bodde i Östersund fanns det tre regementen där, A4, I5 och F4. Staden hade ett stort överskott av unga män och jag hörde ALDRIG talas om att någon kvinna blev antastad. Jag var heller aldrig rädd för att gå hem ensam efter en dans på Runeborg, som var innestället då." Kommentar av Berit

Ny kvinnomisshandel varje dag. En stad med 45.000 invånare befinner sig i skräck. Ägarna av asylboendet borde kolla när asylsökarna kommer och går.

7 Kommentarer:

Anonym sa...

Igår kl 17 misshandlades en kvinna vid Mittpunkten (Storgatan) i Östersund. Ett gäng killar hade följt efter henne och bett att få låna pengar. En kille blev aggressiv, tog tag i henne, slog henne i nacken, hotade henne. Han var "utländsk, ca 170 cm lång".
https://polisen.se/Jamtland/Aktuellt/Handelser/Jamtland/2016-03-11-1700-Misshandel-Ostersund/
/ SD

elina sa...

Jag bodde nära Östersund på den tiden och hörde eller läste aldrig att någon blev antastad. Ja, man fick många inviter från singelmän men det var män jag var bekant med och ingen tog illa upp av ointresse.
Det var då, nu är det andra tider.

Berit sa...

Jag har länge anat att vi är från samma trakter, Elina

Berit sa...

Östersund blir känt i världen.
WND rapporterade tidigare i veckan om våldtäkts krisen i Sverige och hur media har försökt att dölja det faktum att de allra flesta fall handlar om muslimska invandrare.

TV-varningen från polisen har varit en källa till kontroverser i Östersund, och många hävdade att kvinnor inte ska informeras av sin regering att "anpassa sig ” till migrerande missbrukare.

"Jag är främmande för att lösningen är att uppmana kvinnor och barn att stanna hemma. Det kan aldrig vara lösningen för oss," säger kommunalrådet AnnSofie Andersson.

WorldNetDaily
http://www.wnd.com/2016/03/muslim-sex-attacks-lead-to-frightening-ultimatum-for-women/?cat_orig=world

gäster sa...

Denna krönika borde bli en klassiker:

http://avpixlat.info/2016/03/12/bevare-mig-val/#more-171129

Errbe sa...

Det borde vara en självklarhet att de som inte visat sin identitet får elektronisk övervakning, som löpande informerar polisens dator om deras position. Har bäraren varit på platsen för ett brott, när det begåtts, kan polisen bara åka och hämta honom.

När han vet om detta inser han att han skall behärska sig redan vid första frestelsen. Jag kan inte tänka mig något annat som kan verka lika avhållande på brottslingen i det mest avgörande ögonblicket.

Tekniken finns och kostar inte särskilt mycket.

Maverick sa...

@Errbe
Eliten har skapat Problemet, folket (i detta fall du) Reagerar, och eliten kommer med Lösningen (mer övervakning, avlyssníng, KONTROLL).
Folket (i detta fall du) har därmed krävt att eliten skall införa en polisstat, vilket var DERAS avsikt från början, men de kan försvara sig med att det var vad folket (i detta fall du) ville.
Eller som Pontius Pilatus sa, Jag tvår mina händer.

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.