01 april 2019

Nu äter de sina egna

Det var ju väntat, med tanke på hans långa historia om att offentligt tafsa på kvinnor, oavsett deras ålder.  Men trots Joe Bidens ansträngningar att fjäska för  #MeToo-brigaderna, har de nu vänt sin vrede mot honom.
 Lucy Flores rapporterar att när hon var nominerad för att bli lieutenantguvernör i Nevada 2014, ofredade Biden henne:

“Jag kände att han närmade sig bakifrån. Han lutade sig närmare och andades i mitt hår. Jag var förödmjukad.  Jag tänkte för mig själv: "Jag har inte tvättat håret idag och Förenta staternas vicepresidenten luktar på det. Och också, vad i själva f ***? Varför luktar  USA: s vicepresident på mitt hår? "Han fortsatte och planterade en stor lång kyss i min nacke.  Min hjärna kunde inte hantera det som hände. Jag var generad. Jag var chockad. Jag var förvirrad. Det finns ett spanskt ordstäv, "tragame tierra", vilket betyder "jorden, svälj mig hel." Jag kunde inte flytta mig och jag kunde inte säga någonting. Jag ville inget annat än få bort Biden från mig.
Många känner på samma sätt utan att någonsin ha träffat Biden.

Med #MeToo manin är nu i full gång.  Att sniffa på en kvinnas hår är bland det värsta man kan göra - efter att ha kysst baksidan av hennes huvud förstås. 
Flores ilska har blivit värre genom åren och nu är det dags för hämnd. Hon kräver "nolltolerans". I namn av “bristande maktbalans”  har hon väck det monster som ska krossa Biden som om han vore en liten vägglus.

Bilder har börjat dyka upp av vicepresident Biden, där han opassande trycker sig mot kvinnor och unga flickor.
Bilder av Biden som trycker näsan mot försvarssekreterarens hustru; Biden kysser en senators hustru på munnen;  Biden viskar i kvinnors öron; Biden kelar med kvinnliga väljare.
Man kan tydligt se att vissa kvinnor finner det obehagligt men Biden verkar inte alls bry sig om det.





Presidentkandidaterna Sen. Elizabeth Warren (D-Mass.) och Housing and Urban Development Secretary Julián Castros säger att de tror på vad Lucy Flores säger,  så “buy, buy Joe!”

Det var väl ändå ingen som verkligen trodde att det kulturell-marxistiska partiet skulle nominera en vit heterosexuell man som inte ens är kommunist ?


0 Kommentarer:

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.