19 maj 2022

Amerika vänder ryggen åt Disney

 
Nästan 7 av 10 amerikaner är upprörda över Disneys hyllande av HBTQ-rörelsen, och vill inte längre ha att göra med Musse Pigg,  utan kommer istället att söka efter "familjevänliga alternativ", enligt en ny undersökning.
De senaste uppgifterna visar att 68,2% av de tillfrågade nu är "mindre benägna att göra affärer med Disney."  Av dessa är 57,2 % "mycket mindre benägna" att köpa något från underhållningsjätten, som är känd för sina barnvänliga parker och filmer. 

 Vänsteristerna på Netflix har tagit lärdom och försöker rätta till sina misstag efter att insett att "Get woke go broke" är på riktigt.  Men Disney har inte lärt sig.  De degenererade galningarna som har kontroll över detta en gång så älskade företag har precis släppt en ny HBTQ+ klädlinje för barn:

Kläderna har regnbågens Pride-flagga tryckt på T-shirts, babykläder, armband, tröjor, strumpor, ryggsäckar och andra föremål.  Flera plagg har flaggans färger med fiktiva Disney-karaktärer som Musse Pigg.

"Vi står i solidaritet med vår HBTQIA+-gemenskap överallt." 

De driver en  agendan genom att korrumpera barn.

Jag vet inte om uttrycket "Woke" används i Sverige men det är en politisk term som uppstått i USA , och som förespråkar ett uppvaknande till ”politisk medvetenhet av godkända åsikter". En ren hjärntvätt.

1 Kommentarer:

Anonym sa...

Berit,
woke betyder väl "vaken". Vänstern i Sverige under Vietnamkiget kallade sig själva "medvetna", som i princip är samma ord som "vakna". I själva verket är de monopolkapitalisternas stormtrupper mot medelklassen ("kapitalisterna"), men det verkar de inte vara medvetna om.
/SB

Skicka en kommentar

Vi uppskattar dina kommentarer men kan bara publicera dem om du skriver namn eller signatur! Det går annars inte att veta vilken Anonym man diskuterar med.